Acil Yardımınıza fikrinize ihtiyacım var. Domestossla bulaşık yıkadım ama domestosu biraz fazla kullanmışım kokusundan başım ağrıdı karnıma ağrı girdi sol böbreğime yakın bölge ağırıyor ağrısından duramadım çok kötü oldum ağladım şu an biraz geçti ama hafif ağırıyor yine biraz ateşim var evde tekim birde ne yapmalı mıyım tek başıma hastaneye de gidemem istanbulda her yer uzak 😞🥺