Eeliff_ Tuana87en cook plus kullanıyorum aşşırı memnunum arkadaşlarım waffle yemek için bana gelirdi anneme giderken makineyi götürüyorum biz çok sevdik annem der hatta hiçte gereksiz değil diğer iki kızımın çeyizine de alacağım diye