F-Gemi Kubraaka2 hüma ağır asil bi isim gülfem gül dudaklı demek ikiside hoş ama hüma bi tık daha ağır basıyo gibi ya🥰🐣 eşiniz ne düşünüyo sizinle aynı fikirdemi
Kubraaka2 F-Gemi eşim bana bıraktı oğlumuza o koymuştu huzeyfe ismi :) 2. Ye ben koyucam kararsızım ya
Didi6 Kubraaka2 Zümra ve Eslem isimlerini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/zumra-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1 https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/eslem-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1
cnn34 Morvi topluluk allamına gelen bence zümre 🥰 zümra anlamış farklı gayet güzel 🌿 ben masal ve derin arasında kararsızım
cnn34 Morvi benim derin ismi ilkokuldan beri hayalimdi bebeğim olunca derin koycam diyodum 🙈 allah kız nasip ederse oyle olacak gibi duruyo ♥️
cnn34 Morvi soyadım kulak 😁 derin kulak oluyo kulağı derin gibi 😁o yüzden masal mı olsa dedim başka bi isim düşündüm