Bocekkkkkk Merhaba merhaba güzel anneler 32. haftada doğan prematüre bebeğimin doğum hikayesini paylaşmak istiyorum her şey yolunda gidiyordu hiçbir sorun yoktu düzenli kontrollerine gidiyordum 32. haftada çalışabilir raporu almak için memleketimde doktora gittim bana bebeğin çok küçük olduğunu söyledi ben de minyon bir bby sahip olacağımı düşündüm bir hafta sonra tekrar gel dedi tekrar gittiğimde bebeğin gelişiminin durduğunu acilen alınması gerektiğini söyledi ama ben Şoktan mı bilmiyorum ama içimde bir sevinç vardı bebegimi daha erken kucağıma alacağım ona daha çabuk kavuşacağım diye inanamadım aklıma hiç kötü bir şey getirmedim hemen hastaneye yatırıldılar beni ve 32. haftada üç hafta gelişim geriliği var 1440 gram olarakbebeğim dünyaya geldiArtık ben de bir prematüre annesi oldu üç gün yavrumdan ayrı kaldım o üç gün çok kötüydü süt vermeye hastaneye gidiyordum Pandemi süresinden dolayı bebeğini göremedim de ama sonra beni de yanına aldılar Biray beraber yoğun bakımda kaldık 2 kg olduğunda taburcu olduk şu an bebeğim düzeltilmiş yaşı dört ay 6 kg oldu umudunuzu hiç kaybetmeyin çok çabuk büyüyorlar biraz daha ilgi ve hassasiyet istiyor Rabbime şükürler olsun benim evladımı sağlıklı bir şekilde kucağıma koydum çok uzun oldu hikayem hakkınızı helal edin Prematüre bebeklerle ile ilgili sorularınız varsa cevaplayabilirim
Halidemat Bocekkkkkk Allah bağışlasın bende prematüre annesiyim 28 haftalık 1410 gram Doğum yaptım Eylül’de 43 gün küvezde kaldı Benimle 2 gün kaldı 2.100 gram ile taburcu olduk şu an düzeltilmiş 5 günlük
Madeleine Bocekkkkkk oy maşallah 🥰 Allah uzun ömür versin inşallah🙏 ben de şuan 32. Haftadayım da aynı şekilde doktor bi riskten bahsetmedi bu sebeple biraz yaymıştım daha beşik almadım , kıyafetleri hazırlamadım yıkamadım vs gibi. Senin onlar hazır mıydı? Acele etmeli miyim acaba😬
Zsnbr Bocekkkkkk bnmde geçen salı 33+4 olarak dünyaya geldi 6 gün oldu küvesde suan hergün görmeye gidiyorum 3 gündür sürekli süt götürüyorum cihaza bağlı değiş ilaç serum hcbsy almıyor sdce beslenmeye orda devam ediliyor 2500 doğdu ama ödemle falan 2300e düştü. Ne zaman çıkacak hc bilmiyorm emzirmeye geçsek umudum artacak
Bocekkkkkk Halidemat allah bağışlasın benim bebek de 29 haftaya uyumluydu şimdi kocaman geliyor gözüme 🥰
Aydan99 Halidemat saglikla büyüt inşAllah canim ciğer iynesi yapdilarmi sana hangi haftdada yapdilar kaç tane vurdular işe yariyomu ciğer iynesi ? Agrilarin cok oluyormudi nasil oluyordu son vaktler bana doktor 29haftaya kadar demiş şimdi 27+4 agrim cok belim böbreklerim bile agriyor adet kasikda adet agrisda oliyor bacaklarma vuryor serkalajmin tikşide aciyor bu dogum belirtisimi heran ola bilirmi ?
Halidemat Bocekkkkkk çok şükür 3 kiloyu geçti yenidoğan kıyafetleri oluyor diye mutluluktan uçuyorum 💕
Deletedmom27 Halidemat demi yaa biz 3 buçuk aylıkken yeni doğan giyebildik😂dünyalar bizimdi kıyafetler artık oluyo diye (960 gram doğmuştu) 4.ayına geçince 1 numara beze başlayabilmiştik 😂ay hala 0 beden bezlerine bakıp o minnak hallerini özlüyorum kutu bebeğimin..
aysedemirucar Ya ne kadar güzel masallh Rabbim sağlıklı sıhhatli etsin size bağışlasn insan bir an önce kucağına almak istiyor gerçekten erken doğumun tek avantajı bu olsa gerek bir an önce sevmek Rabbim ömür verdyse yaşıyorlar elbette insallh ömrü hayirksindan uzun olsn hayırlı evlat olsn 😘
Bocekkkkkk Madeleine bir ay yoğun bakımda kaldığım sürede annemler halletti sağolsun çoğu şeyini almıştım zaten. Ama hiçbiri olmuyor. İlk günler 😅
Bocekkkkkk Zsnbr çok iyi cihaza bağlamamışlar demek ki bebeğin kendi nefes alıyor ilk aylar ben emzirmemiştim şırınga ile besledim kilo kaybetmesin diye
Merveesila Zsnbr aslında kilosu falan iyi doğmuş neden çıkarmadı doktor acaba ciğerleri gelişmiş mi peki hiç sordunuz mu
ikizannesi23 Bocekkkkkk benim bebeklerim de 32+1′de dünyaya geldiler, birisi 14.gün öbürü 21. gün anne uyum servisine geçti, 25.gün taburcu olduk ❤ şuan 4 ay 6 günlükler, birisi 5850 öbürü de 5610 gr.. Sizi çok iyi anlıyorum, yaşadıklarınızın benzerini yaşadım ❤
Bocekkkkkk ikizannesi23 ikizannesi23 Allah birdaha yaşatmasın bize sağlıktan önemli hiçbirşeyin olmadığını anlıyoruz
Gamze1916 Çok geçmiş olsun canım bende prematür annesiyim 27 haftalık doğum yaptım 70 gündür bebeğim küvette Allah hepimize sabır versin bir an önce kavuştursun
Aydan99 Gamze1916 saglikla kucağna al kuzum inşAllah kaç qram doğdu ? Ciğer iynesi yapdilarmi sana ? Hangi haftada yapdilar kaçtane vurldu işe yariyomu ciğer iynesi ?
Glbngrsy Bocekkkkkk hangi hastanede gecirdiniz bu süreci? Çok şükür atlatmışsınız. Rabbim size bağışlasın 🙏🏻
Bocekkkkkk Glbngrsy Malatya Turgut Özal araştırma hastanesin ALLAH oradaki hemşire ve doktorlardan razı olsun işlerinin de ötesinde davrandılar psikolojik destek verişler hep