Zsnbr Aysesen80 aynen öyle bncede. Foruma bakıyorum hep aynı isimler ilay I da yazıyorlar ama çok fazla değil
Mom092 Aysesen80 aynen dogru soyluyosun farkli isimler koymak lazim ☺️ Eylül de cok mesela ama akrabalarimda cevremde hic yok bide esimle tanistigimiz ay onceden belirlediğimiz icin degsitiremedik 🥰
Aysesen80 Mom092 eğer kızım eylülde doğms olsa tamamen koyardım ilay Eylül diye :) ekim doğumluğuz bu ismin ay ile alakası yok ama ben eylül isminşde cok severim kumsal doğa düşündük sonra ilay da karar verdik
AygyulSina Zsnbr nie başkasının lafına bakarak soğuyorsun kı sen beğenmişsin düşünmüşsün baskasına laf düşmez esın dısında ohoo benım oğlumun adınada neler dedıler dınleseydım ısımsız kalırdı çocuk
Zsnbr AygyulSina haklısın valla canm. Evet bncede çok isim düşündüm ama aklm hep ilay da kaldı en güzeli bnce
Aysesen80 Astadavistabeybi kesinlikle katılıyorum kızım da isminin hakkını verecek gibi çok güzel doğdu❤️😍😍
Zsnbr Aysesen80 oyy Allah bağışlasın sana. Rabbim benmde kucağıma alıp evime getirmeyi nasip etsin. Küveste hala bnmki
AygyulSina Zsnbr ilayda kaldıysa aklın onu koy yani kımseye laf düşmez zaten ısım konuşunca ay çok sevdim çok guzelmıs vs demeye baslıyorlar başta laf edenler
Aysesen80 Zsnbr benimki doğayı begendı ama malum doğa koleji var saçma ama onla bağdastırdı benide soğuttu😂😂
Tkkeelifczz Zsnbr benim kizimin adi hüma aslinda amine hüma koyacaktım sonradan kayınvalidemin ismini koymam gerektiği icin ayşe hüma oldu hümanin anlami da cok guzel cenneteki bir kus oldugunu soyleniyor arti saadet mutluluk basina talih kusu konmus anlaminda da kullaniyor