Kızlar 32 hastalık hamileyim, Konya da gitmediğim tek yer medova oldu hastane olarak, medıcana evet çok pahalı 4250 tl normal doğum ama Rengin hanım konyanın en iyi doktoru diyebilirim Farabi ve anıt hastanesine güvenmeyin devletteki gibi aşşırı ilgisizler. Doğum ücreti olarak en uygun yer büyükşehir hastanesi sgk varsa 2100 tl herşey dahil muayene ücreti de 120 tl. Hacer hanıma gittim bu ay çok çok memnun kaldım. Gidecekseniz imkanınız varsa Rengin hanıma gidin doğumu onda yapın. Ama o kadar parayı vermek saçmalık derseniz ki (bence öyle çünkü ben 3 ay önce sorduğumda 3000 tl dedikleri doğum bir anda 1250 tl arttı) büyükşehir hastanesi kat be kat güzel bi yer 👍🏻