Busraa38 Fatmamilay simaymasalim bende medicana da Nil hanıma gidiyorum bende aynı çok kararsızım doğum ücreti ne kadar dediler size görüştünüz mü hiç
Fatmamilay Busraa38 benim eşimin anlaşmalı hastanesi canım ücret vermiyoruz doktorumda mehmet ufuk ceran
Busraa38 HavvaMerve bende medicanaya gidiyorum ama hala doğumu nerde yapacağım konusunda kararsızım 🤭
simaymasalim Medicana Rengin Hanıma gidiyorum ama doğum konusunda kararsizim doktorumla ilgili bir sorunum yok ücretler çok fazla olduğu için doğum nerde olur bilemiyorum 🤔
Asel1133 Bende Büyükşehir Hastanesi hacet yavsana gidiyorum ama doğum ile ilgili emin değilim . Fiyatlar çok yüksek sehşr hastahanesinde de doğum yapabilirim
Busraa38 Asel1133 evet fiyatlar gerçekten çok yüksek bende 33 hafta olduk hala doğumu nerde yapacağıma karar veremedim 😔
Tkkeelifczz Medovada azer hanima gidiyorum muane 180 tl arti tahlil vs farkli cikiyor tai dogumu ucretini arkadasim sormus 4200 ile 4500 arasi demisler ozel oda vs sanirim gibi