Nurunsl benim erken doğum riskim vardı canım 26. haftadan beri baya hastanelerde yattım bi süre, şuan 34 e kadar geldik şükür, ama tabi kasılınca daha da can yakıyor artık nefesimi kesebiliyor, hareket dışında şeyler de oluyor, büyüdü ama ondan diye düşünüyorum, şuan geneli hareket bir de sanırım nerede rahatsa o tarafta daha çok bulunurmuş