aezgi benim de ilk gebeligimdi kuzum . Vücudunu tanıyan biriysen normalde olmayan bir ağrıyı sanciyi bilirsin . Adet sancısı gibiydi aynı ilk başta kalkıp yürüdüm sıcak su torbası koydum uyutmuyordu ama öldürmüyordu da . Ama sonra sıklaşınca duvarları yumruklatan bir ağrı haline dönüşüyor . Herkesin acı eşiği farklıdır tabi . Benimki ilk başta kasıklarımdan karnimdan girmişti sonrasında belden belin kopacakmis gibi giriyor ama o zamanlar artık doğuma az kalmıştı .