Nst de hiç sancım çıkmadı o akşam evde adet sancısı gibi ağrım başladı gece boyu hiç uyutmadi döndüm durdum evde . Sabah artık gittim 1cm açıklık vardı sancılarim vardi az bir süre suni sancı aldım 7saat zor bir süreçten sonra oğlumuza kavuştuk 🙏🏾 Rabbim yardımcıniz olsun