Merhabalar anneleerr ben hamile kalana kadar terzi kendi sokugunu dikemeyen psikologtum sigaraya bagimliligim vardi hamile kalmadan once gunde 1 paket sigara iciyordum,, Ben sigarayi asla ama asla birakamam ben bunu seviyorum diyordum :)) En cok kahve icerken , telefonda arkadaslarimla uzun uzun konusurken, araba kullanirken tuketiyodum. Butun gun mutfakta oturuyordum orda zaman geciriyordum. Hamile oldugumu ogrendim 2 hafta icinde tamamen biraktim kahve icmedim telefonda uzun uzun konusmadim mutfakta oturmadim yemegimi yedim aninda salona gectim gibi sigarayla yaptiginiz seyleri yapmaktan vazgecin en onemlisi asla evde paket olmasin. O 2 haftada duygusal olarak coktum cocuk gibi agladim kahveyle sigara istiyorum diyee :) O gunden beri cok sinirlendigim anlar oldu sigara olsaydi evde icermiydim icerdim. Paketinizi bitirmeden atin. Bitirince zaten rutini yapmis oluyorsunuz bitince almak gibi oda bir rutin. O paketin icinde 2-3 tane varken atmak ki sigara sevenler icin bu cok zordur :) en onemli baslangic senden vazgeciyorum demenin bi yolu .. o yuzden burda deneyelim paketinizin bitmesine 2-3 tane kala atin ve almayin 👏🏻👏🏻👏🏻