Sigarayı bırakamamanın bahanesi olmamalı bence. Bende zorlanarak bıraktım ama bıraktım. hiçte vazgeçilmeyecek bi yerde değil sigara benim için bebeğim daha önemli. Yapmayın nolur sigara önemli bişey değil, vazgeçemeyeceğiniz bişey hele hiç değil emin olun isteyince öyle güzel bırakılıyor ki. Kontrole bile kötü bişey duyma korkusuyla gitmekte çok kötü. Zararlarını okuyun araştırın belki bi destek olur size