Zuhraa Bursa97 gece 12 den sonra hiç birşey yememelisin canım sabah efkenden git aç karna alıyor sonra içtikten sonra 1 saat sonra alıyor aldıktan 1 saat sonra tekrar alıyor hep hepsini aldıktan sonra eve dönüş yolunda kusmustum çok şekerli çünkü
ysmusic Bursa97 merhabalar ben de sabah gittiğimde açlıktan midem bulanıyordu sonradan içtikten sonra kendime geldim 😅Hiç kendinizi şartlamayın,hiçbir şey olmayacak gayet güzel geçecek diyerek gidin..🤗
Selin2 Bursa97 merhabalar ac karnına gidiyorsunuz icmeden önce bir kan alıyorlar sonra iciyosunuz bir saat ve iki saat sonra tekrar alıp kandaki seker durumunuza bakiyorlar biraz sekerli oluşu zorluyor ama ac karnına oldugu için içiliyor yani
Gulbahar3535 Zuhraa hayır ilk içtim aradan 1 saat geçti öyle kan verdim aradan tekrar 1 saat geçince bi kez daha kan verdim.
Gulbahar3535 Zuhraa evet öncesinde de alındı yani toplam 3 kez kan alındı. Şeker yüklemesinden önce de kan alındı.
Kahvelim_ Canan Karatay hocayı dinleyin şeker yüklemesini yaptırıp yaptırmamak size kalmış sonra.. ben yaptırmayacağım ..
Kahvelim_ Gulbahar3535 cümlemin başında da dedim tercihe kalmıştır diye , cahil kesim telaffuzunuz hoş değil.. 💐