Bursa97 Kızlar Çarşamba günü şeker yuklemesi yaptirmicam 50 Gr lik nasıl oluyor aç karnına çok miğde bulandiriyor falan diyorlar yaptıranlar nasıl oldu anlatabilir mi acaba tesekur ederim şimdiden
Gulbahar3535 Bursa97 ben yaptırdım pazartesi günü. Mide bulantısı falan hiçbir şey yaşamadım ama kusan falan oluyormuş. Açken gitmiştim bi dikişte içtim :) 2 defakan verdim saat bir kere.
DaisyMom Bursa97 kisiden kisiye degisiyordur.Ben normalde mide bulantisini engellemek icin ilac iciyorum belki o engellemistir.75 gr icmistim tadi ilk basta cok guzel gelmisti elmali felan 😋ictikce agzim ici burustu zor ictim 😂 sakin sakin yudum yudum ictim 10 dk icilebiliyor.Cok fazla hareket etme ictikten sonra hemen su da icme o da mide bulandiriyor.Temiz hava felan al.
Fatma373737 Bursa97 75 gr içtim azar azar içtim bir dikişte değil limonlu verdiler O biraz iyi oluyormuş sizde sorun isteyin ben açken kan verdim şekerden sonra 4 kere kan verdim 2 si yarım saat arayla 2 si 1 er saat arayla
Sevgi1995 Bursa97 bende 25 haftalık yaptırdım gazoz gibi bisey tek dikiste içtim tadı hoşuma gitti kusma falan olmadı aç karnına yapılıyor 1 saat arayla kan veriyorsun sadece bir bardak su icebiliyosun ikinci kanı verene kadar
zynplck Ben 75 gr lık içtim midemi çok bulandırdı içtikten 40 dakka sonra falan istifra ettim. Ben çabuk bitsin diye hızlı içtim belki o da etkilemiş olabilir
HandeLA Bursa97 canım ben 2haftaönce yaptırdım sabah aç karnına gidiyorsun 5dk içinde 50gr ar+ı glikoz çilekli bitirmem gerektiği söylenildi midem normalde herşeye bulanan ve tatlıyı sevmeyen biri olarak bana kötü gelmedi bulantı yaşamadım içtikten bir saat sonrada tahlil verdim sonucumda normal çıktı
Aysenur990 Bursa97 bende geçen gün yaptırdım 50 şeker yüklemesi aç gidiyorsun hemsıre zaten söylüyor açtığın an 10 dakika içinde iç diye içtikten sonra hareket etme sakın ayağa kalkma miğdem bulanıp kusma diye , tam 1 saat sonra tekrar gidiyorsun kan vermeye
CigdemSenol Bursa97 insanlar hep kötüsünü anlatmaya meraklı. Beni de çok korkuttular. İçtiğim de normal gazozun çilekli olanıydi. Iyi ki de yaptirmisim gebelik sekerim varmis.
123789 Bursa97 ben o bulantı su olup çıkaran taraftanım canım 50 gr yaptırdım onda çok rahatsiz olmadım ama değerim sınırda çıkınca doktorum 75lik yapalım dedi aç karna gidiyorsun zaten beni çok rahatsız etti yarım saat sonra da istemsiz çıkardım ve yaptıramadım ondan sonra da tekrar yaptırmadım kendim ölçüm yaptım bir hafta falan normal çıktı sonra onu da bıraktım şuan hiç bi sıkıntım da yok
Gulbahar3535 Zuhraa hayır ilk içtim aradan 1 saat geçti öyle kan verdim aradan tekrar 1 saat geçince bi kez daha kan verdim.