GNDs09 elisas-mom bende 37+2 ilk hamileliğim sabırsızlıkla bekliyorum ❤️ Allah’ım hepimiz sağ salim kucağımıza alalim inşallah 🙏🏻🙏🏻♥️♥️
Ayferi elisas-mom şuan da nişan gelmesi yok akıntım çok oluyor 1. Doğumda açılma var mi diye bakmıştı akşamına nişanım gelmişti 3-4 gün sonra doğum yaptım
elisas-mom Ayferi bana sezeryan için gün verdi 8 Aralık için ama salı kontrol var bakalım değişiklik olur mu hareketleri biraz azaldı. Benimde akıntım çok oluyor 2_3 gündür
Prenslerinannesi06 Ayferi bende 37+2 yim sezeryan tarihimizi aldık ama erken gelicek diye korkuyorum gece sancım oluyor
Ayferi elisas-mom salı günü bende kontrolle gideceğim ne diyecek bakalım akıntını kontrol et yine de kahve rengi kırmızı pembe bu renkler nişan gelmesi demek
Sevnur5656 Ayferi 37 olduk bugün pazartesi doktor kontrolüm var son haftalar olduğu için doktorunuz sık sık çağırıyor mu 37 den sonra
Sevnur5656 Mucizeninannesii Rabbim hayırlısıyla kucagimiza almayi nasip etsin inşallah sabırsızlıkla bekliyoruz son haftalar olduğu için zman sanki hiç geçmiyor