Lamelif Kızlar 1,5 aydır yeşil erik yiyorum hergün 2 kase tansiyonum hafif yüksekti düştü tansiyonum ve hiç ödemim yok çok şükür 37. Haftadayız ve içindeki magnezyum sayesinde ağrılara birebir 👌
B8use Lamelif gidip alim.dolaptan bende yiyorim.ama ellrrim som haftalarda sismeye basladi saglik.ocagi tuzu azalt dedi 😁
mervec NaimeYilmaz ay meğer ondan mıymış bende çok tüketirim benimde oluyor meğer ondan mıymış🙈🙈🤦♀️🤦♀️
Seldaderin NaimeYilmaz tersine bende gaz çıkışı sağlıyor,önceden çok gaz sıkışması oluyordu resmen tedavi etti ve tuvalete çıkarıyor
Deletedmom15257 NaimeYilmaz olabilir gerçekten çok iyi geliyo midemi rahatlattigi circirda olmuyorum 😁😂baksana herkeste olmus
Deletedmom15257 Deletedmom35 😂😀🤣😂😀🤣hergun bi kase yiyorum az tuzlamasam yiyemem cokk ekşi diye valla çok iyi geliyo 😀
Nihanozturk Ben günde 1 kilo bile yiyodum ilk cıktıgında smdi azalttım ama hicbisekilde ishal olmadım keske olsam benim sıkıntım kabızlık yedigim meyvelerin haddi hesabı yok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️