Kızlar 40+0 artık 40+2 de suni sancıyla doğumu başlatalım dedi doktorum. Çok korkuyorum sadece 2 cm açıklığım var. Çocuk kanala girmiyor. kafası büyük ve iri bir bebek dedi 3500 3600 civarı kilosu. Ne sancım ne nişan ne su ne bi ağrı hiçbir belirtim de yok. Sizce me yapmalıyım. Direk sezeryana girmemi söylüyor çevremdekiler çok zor olur falan diye 😭 çok korkuyorummm fikirlerinize tavsiyelerinize ihtiyacım var