Boncukgiller003 Gaz desem değil sabah uyandığımda da aynı göbüş akşam da aynı 😁 44 kilo ile hamile kaldım zayıf olanların göbüşü erken çıkar derlerdi hep dogruymus 🤭🐣🤰🏻💕
Buketkucuk Boncukgiller003 Ben hamile kaldığımda 58 kiloydum ne kiloluydum ne de aşırı zayıf ama benim de karnım 12 haftalıkken falan çıktı😋 İç karnım küçükmüş bu yüzden karnım erken çıkmış seninde öyle olabilir canım
Mom86 Boncukgiller003 vallahi yalannn yalann 😂😂kızımda da ,14 te falan çıktı şimdi gene gebeyim 12 oldum daha yeni cokk az çıktı 😂 zayıf ama iç karnım geniş
Esoo0698 Boncukgiller003 Ayy bende 44le hamile kaldım 10 haftalıkken benimde öyleydi boyumda 1.50😂 şimdi 27 haftalığım varil gibi geziyorum ortada Allahımmm 🐣😂😂
Boncukgiller003 Zehraaa98 Ahahaaa bende 😅 yarım dünya gibi yuvarlanirim galiba 😅😂😂 boyunda yok 1.58 😅😂
Boncukgiller003 Buketkucuk Daha önce kendimi hiç bu kadar göbüşlü görmemiştim 🙈 tuhafıma gidiyor ama hoşuma da gitmedi değil sonuçta göbek değil bebek o 🤭😂💕 Sağlıkla kucağımıza alırız hepimizde inşallah 🤲🏻🐣
Zehraaa98 Boncukgiller003 seninle dalga gecerken benımde göbeğimin cıkmış odlugunu farketmem…..🤣11 haftalık
Boncukgiller003 Zehraaa98 Ahahahaa 😂😂 ne tatlı yaaa. 🐣 Eşimde dalga geçiyor benle. Daha dur sen balon Olcan kocaman olcan diyip duruyor 😅🤣🤣
Deryayurt Zehraaa98 yatak başlığın güzelmiş 🤪 bende 11+2yim seni hatırlıyorum aynıydık senle galibaa 😊
Zehraaa98 Boncukgiller003 napalım 🐣sağlıklı sekılde kucagımıza alalımda varsın davuk gıbı olalım yalnız benım fotoğraf neden lınk gelmedi fotoğraf yuklenmış dırekt 🤣 göbeğim ortaada kaldı
Deryayurt Zehraaa98 yok canım 2 gün sonra ikili tarama icin randevu aldım bakalım belki bisey söylerler diye ümit ediyorum 🤗
Deryayurt Esoo0698 allahım boyu benle aynı olanları cok seviyorum 🤪😁 bende 1.55im ilk hamileliğimde öyleydim bildigin göbegim ayrı bi cumhuriyetti yanii 😁sanırım bundada öyle olurum
Boncukgiller003 Esoo0698 Ponçik anneleriz biz 😁 napalim normalde göremediğimiz göbeği hamileyken görmüş oluyoruz bizlerde 😅😂😂
Esoo0698 Deryayurt Gerçekten benimde öyle yap kendimi penguen gibi hissetmeye başladım artık son haftalar düşünemiyorum 🐣😁😁
Krizantem_ Bende 45 ile hamile kaldım benim de boy 158. 12+1 iz. Bende de bi çıkıntı var ama gaz mı bebek mi bilmiyorum bebek olduğundan nasıl emin oldun canimm🙈😄
Kbrarz Valla bende 11+2yim göbüsüm belli yani baya ikinciye hamileyim ilkinde bukadar degildi ikincide baya erken belli olmaya basladi.hepimiz saglikla alalim bebelerimizi kucagimiza insallah bunlar güzel tatli heyecanlar🙏🏻😊😍