Valla ben sabah ayrı aksam ayrı kusuyordum 6.Haftada başladı. Doktorum 8. Haftaya kadar ilac vermedi biraz dayan bebeğin toparlansın dedi. Ben de ise yarayan şeyler yesil elma , ayva, beyaz leblebi ve cubuk kraker. Suanda da prillam kullanıyorum şükür kusmalarım azaldı. Bazen azalmış gibi hissediyorum ama bazen geri geliyor. Rabbim şifa versin. Bir de doktoruna danışarak bazen zencefilli limon demleyip içebilirsin. İyi geliyor.