Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim son 1 haftadır sabahları miyde bulantısıyla uyanıyordum kahvaltı vs hiç bişi yapamıyorum son 2 gündürde öğleden sonra başlıyor taaaaaaaaaaaaaa akşama kadar mahfoluyorum tuzlu kıraker yiyorum yok hiç bastırmıyor ne görsem ıyyyy diyorum mandalin portakal yiyorum durmadan iş güç yapasım dahi gelmiyor yemek yapmak bile istemiyorum ne zamana kadar gider bu durum sizce başka öneriniz olurmu bide çok sinirli oluyorum neyseki eşim anlayış gösteriyor bide geceleri sürekli uyanıyorum sanki tetikte uyuyormusum gibi geceleri her saat uyanıyorum daha önce hiç olmazdı böyle hamilelik osikolojisimi bilmiyorum tüp bebekle hamileyim isyanda etmiyorum şükür ama zormuş gerçekten bide ateş basması vs vs uyku düzeni bozulan ve miyde bulantısı için kıraker hariç çözümü olan varmı arkadşlar 🙏🤦🏻♀️🤮