Fundaab Benimde yüksek 220 leri görüyorum 🤦🏻♀️ Ve dikkat ettiğim halde böyle. Diyetisyenin verdiği diyete tam anlamıyla uyamıyorum kendimce dikkat ediyorum ama hep yüksek
Fundaab Lebis6 ilk gittiğim dahiliye doktoru önemsemedi daha sonra kendi kadın doğum doktorum olamaz öyle dedi başka yere gönderdi perşembe günü randevum var bekliyorum
Gngr_33 deryamehmet35 aç karnına son zamanlarda 85-94 tok karnına da 155-160 bi ara da 186 çıktı korkudan ölecektim
deryamehmet35 Gngr_33 benimde ayna sizin gibi ama artık arada çıkıyor öğleyin falan daha çok yiyorum galiba o zmn daha yüksek akşamları genellikle normal 110 120 falan çıkıyor
deryamehmet35 Gngr_33 çok dikkat ediyorum canım aç kalkıyorum tam doyuncada yüksek çıkıyor 160 falan artık az az yiyorum herşeyden ama tatlı isteğim hiç ama hiç geçmiyor.