Gngr_33 Yememe okadar dikkat etmeme rağmen yüksek çıkıyor sizler nasıl besleniyorsunuz şekeri düşüren yiyecekler nelerdir
Aysn6767 Gngr_33 ben diyet yapıyorum bi açlık hep normal tokluk bi iyi bi yüksek anlamadım gitti, biraz takip edip doktora yollayacağım ölcüm sonuclarını. Sizin nasıl değerleriniz ?
Lebis6 Gngr_33 bende de gebelik şekeri var 2 aydır diyetle götürüyorum diyeti aştığım an hemen yükseliyor ama diyete uygun gider yemek yanında yoğurt meyve yanında süt tüketirsem çok iyi gidiyor 🙏 ama geçen kontrolde doktorUn söylediği dikkatimi çekti bebek büyüyüp haftan ilerledikçe aynı şeyleri yesende sanırım yüksek çıkabiliyormuş ne kadar insüline başvurmadan ilerlersek kar gibi konuştu Kaç haftalıksın?
Yaagmurr Gngr_33 merhaba benimde şekerim çıktı doktorum diyet listesi verdi meyve elma hariç hepsi bal reçel çikolata pekmez havuç beyaz ekmek pirinç patates içeçekler komple yasak diğer türlü de ara öğünlerde yoğurt sür veya ceviz tüketebilirsiniz ve hergün kendinize 1 öğün seçip sütlü tatlı yiyebilirsiniz ben 1 haftadır uyuyorum Allaha şükür baya normale döndü sizde de işe yarar umarım çünkü çok can sıkıcı bişey hamilesin ve canının istediğini maalesef yiyemiyorsun 🤦🏽♀️
deryamehmet35 Gngr_33 valla bende anlamiyorum o kadar dikkat ediyorum biraz fazla yesem hemen 150 160 oluyor karnım doymuyor resmen ama alıştım artık şükür canım acayip tatlı istiyor ama yemiyorum
Gngr_33 Aysn6767 ilk başlarda iyiydi şimdi yine aynı şeyleri yememe rağmen yüksek çıkıyor anlamadım gitti
Gngr_33 Lebis6 yoğurt ve süt her gün tüketiyorum hamileliğin başından beri hatta 28. haftaya girdim senin doktorun dedikleri ilk defa duydum doğru olabilir
Gngr_33 Yaagmurr kesinlikle çok zor bir durum benim meyve listemde elma , nar , mandalina ve portakal var öyle verdi birini seçip yiyebilirsiniz dedi tatlı hiçbir şey yok
gamzelinaz Yaagmurr yeşil elma diyetlerde veriliyor diye biliyorum ama elma da mı yasak? Benim bildiğim üzüm ve kavun sekeri en yüksek meyveler bu yüzden diyete onlar eklenmiyor. Hamile olmak ne kadar zormus
Gngr_33 deryamehmet35 normalde de tatlıya düşkün biriyim çok severim 😊 inşallah insülin gerek kalmadan atlatırız
Lebis6 Gngr_33 hergün tüketmenden ziyade tavsiyem yemeklerinin yanında yoğurt ye meyvelerinin arkasındanda süt iç 🙏ve en önemlisi 2 aylık tecrübemle söylüyorum hiç stres yapma yüksek mi çıkacak diye saatin dolmasını bekleme burda daha önce söyleyen arkadaşlarda oldu kesinlikle çok etkisi var rahat ol
RabiaMG Gngr_33 benimde gebelik sekerim vardi. Semizotu, marulsalatasi, yogurt, sut, kefir bunlar dengeliyor sekeri. Oglen, aksam ogunlerimde salata ve yogurt yerdim hep. Cok zor gercekten Allah kolaylik versin 🤲🏻
deryamehmet35 Gngr_33 amin inşallah muz bile yemiyorum yeterki yükselmesin diye sizin kaç çıkıyor acaba
Gngr_33 Lebis6 süt genelde sabah kahvaltısında ve gece yatmadan içiyorum mide yanmasına da iyi geliyor diye
Lebis6 Gngr_33 süt ve yoğurt şekeri dengeliyor kesinlikle canım dediğim gibi öğün yanında tükettiğinde şekerinin düşük çıktığını göreceksin 🌸
Yaagmurr gamzelinaz aynen öyle işte sadece elma yiyebilirsin dedi bana diğerlerini yasakladı halbuki bebeğim mandalina yediğimde tepki veriyor hep hareketleniyor ama onuda yasakladı sabretcem mecbur 🤷🏼♀️
Writebirds deryamehmet35 muzu istersen yoğurt ile yiyebilirsin ben yoğurdun içine ezip içine yulafda koyup yiyiyorum yulafta şeker düşürücü ondan
Gngr_33 deryamehmet35 aç karnına son zamanlarda 85-94 tok karnına da 155-160 bi ara da 186 çıktı korkudan ölecektim