BegumIscanTunc Merhaba arkadaşlar acaba kan sulandırıcı olarak Hibor 7500 I.U/0.3 ml kullanan varmı? Ben daha yeni baslicam o yüzden kullananlardan birazcık bilgi almak istiyorum çok acıtıyor mu? Genelde nereden vurulması daha az acıtır gibi şimdiden teşekkür ederim
Esmaq38y BegumIscanTunc canım pıhtılaşma sonucun var mı benimde çıktı da karşılaştıralım bana birkaç doktor kullanma dedi de
Nilirem BegumIscanTunc hibor kullanmayın muadili degil çünkü oksapar clexane ve ya enox kullanın bunların 3 ünün icerigi aynı
halitefe BegumIscanTunc oksapar kullanıyorum canım bu tarz iğneler hep aynı ama ilacı hızlı sıkarsan çok yakıyor onun dışında iğne acıtmaz ilacıda yavaş sık göbeğinin sağ sol tarafından 3 parmak ölç öyle yap youtube da videoları var izle mutlaka
mucizemm01 BegumIscanTunc ne icin kullanilyior bu cogunda okuyorumda … ben 14. hftamdayim hic öyle bisey vermediler ve sanirim bakmadilarda
BegumIscanTunc Esmaq38y işte canim benim sonuçlarım bu şekilde 4 kaybım var 5.gebeligim bu https://imgyukle.com/i/TMrOgY
BegumIscanTunc Nilirem doktorum 15 kutu Hibor yazmış o yüzden bende aldım kullandım şimdi bir tanesi baya acıttı yanma hisse verdi birde vurduğum yer döküntü gibi kip kırmızı oldu
halitefe Nilirem canım dozunu güzel ayarladıysa sorun yok diğer iğneden bulamadıysa kullansın pat diye kalbi durur bebeğinin hiç yoktan iyidir kullanma falan demeyin öyle doktoru yazmış işte
BegumIscanTunc Esmaq38y 3. Kaybımda yaptırdım canım 4. Keseyi gördük ama başlayamadik çünkü kese küçülmeye başlamıştı kürtaj oldum şimdi keseyi görünce doktorum bu iğneyi yazdı
Nilirem BegumIscanTunc canım kullanma sakın bende saglıkcıyım ama piyasada yok diye yazıyo bazı doktorlar ama icerigi kesinlikle aynı degil benim doktorumda bana sakın kullanma demişti
Esmaq38y Nilirem benimkine doktor kullanma dedi sadece bir doktor kullan dedi canım sorun var mı sence
BegumIscanTunc Nilirem ay napicam ben şimdi o zaman doktorumla görüşüp bunu açıklamak değiştirir mi acaba ya şimdi içime kurt düştü
BegumIscanTunc Esmaq38y canım sendede pıhtılaşma var bence başka bir doktora git ve kan sulandırıcı başla rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲
BegumIscanTunc halitefe Youtube’dan izledim canım öyle.ysptim iğneyi ilk deneme biraz acemilik oldu ama döküntü gibi kip kırmızı oldu bu normal mi?
Esmaq38y halitefe valla bana sadece bir doktor kullan dedi oda en düşük dozla demişti kullanmanı gerektirecek hiçbirşey yok dedi işte
halitefe Esmaq38y bence saçmalamış sen hiç perinatoloji uzmanına gittin mi git istersen direk başlatır birde 5 düşük ya nasıl kullanma derler
halitefe Esmaq38y senin günlük hayatını etkileyecek bir pıhtılaşma değil ama hamilelikte kandaki pıhtılaşma 6 katına çıkar ki zaten sizin tekrarlamış durmuş siz bir riskli gebelik uzmanına gidin normal kadın doğumlular zaten anlamadığı gibi bu işten yorumlayamıyorlarda
Esmaq38y halitefe canım ben bu arkadaşa kullan ya da kullanma diyemem ama kullanmasan da sağlıkla alacaksın bebeğini dedi ki örnekleri de var benimle aynı
Blrderya Ben 4 ay hibor kullandım ,hiç bir sıkıntı olmadı Bursa da hibor bulamak zorlaşınca oksapar 6000 yazdı bence kullan hiçbir zararı yok tam tersi kullanmazsan bebek beslenmeyebilir
BegumIscanTunc Blrderya bende canım hibor 7500 yazdı ama dünden beri zorla bulduk kaç tane eczane gezdik yoktu sonunda eşim buldu bugün aldı
halitefe BegumIscanTunc yapmaması lazım onu bir doktoruna sor istersen canım ama iğneyi sakın ihmal etme saatine dakikasına bile dikkat et çok önemli bebek için