Demirilay valla bende öyleydim allerset yazdı doktorum ilk gebeliğimde sonlara doğru olmuştu bu sefer başından beri 13 haftalıj hamileyim 2 gaftadır filan yok şükür sinek ısırığu gibi kabarıyordu ikizlerimiz sağlıkla doğsun bu arada bu sene çok ikiz bebek var sanki 😂😂