Ben de hep karnımı okşarım, kıyafetimin altına elimi sokarak çıplak tene dokunurum. Ama geçen gün buradaki blogda karın sertleşmesinin nedenlerini açıklarken “annenin karnına çok dokunması” gibi bir ifade vardı. Benim de aklıma takıldı doktora soracağım ilk kontrolde