Mucizeeemmmmmm 6 aylık hamileyim bazı postlarda görüyorum karnınıza ellemeyin okşamyın demiş ne alaka ki? Neden ? Ne olur ki okşansaa??
1prenses1prensim Mucizeeemmmmmm hic bir bilgim yok ama bende bekleyeyim burda cnku ben cok oksarim hep tepki verir tekme atar hosuma gider surekli oksarim
nilsmother Azizesoran ay bnde dürtüyorum hareketlensin die eşimde yapma kafasına gözüne girer dedi koptum orda🤣
busbus35 Her dakka elim karnımda elimi ekledim mi tepki veriyor çok hoşuma gidiyor 😁😇ikinci hamileliligim birde istemsizce açıp seviyorum oynuyorum onla 😁
Zeynepahmett busbus35 aynı ben :) açıp seviyorum eşim sıkıyor mu üstün diyo.. yoo bilerek açıp hareketlerini izliyorum seviyorum diyorum:) saçma sapan şeyler ya niye erken doğuma sebep olsun ki zaten
halitefe Mucizeeemmmmmm ben tam tersi bebekle iletişim olduğu için o hareket ettikçe karnın okşanmasının iyi olduğunu okumuştum bir yerde
mercimeginanne Mucizeeemmmmmm doktorum hareketlerini hissetmek için okşa dürt avcunla az bastır dedi bn bu haftaya kadar öyle yaptım şahsen şükğr bi sıkıntımız yok 🙈 hatta bugün bile söyledi doktorum rahatsız et kımıldasın diye 😊😊
Aysn6767 Mucizeeemmmmmm çok duydum ama saçma, ben dokunmasam gelip eşim hissetmek istiyor, dokunuyor, seviyor, konuşuyor bu bence cok güzel 🌸
Balbat10 37+5 teyim ilk zamanlardan beri karnımı okşuyorum seviyorum, eşimde aynı şekilde. En son doktora gittiğimde bebeğin eşiği burada seversen çok hoşuna gider demişti Bi sıkıntı olsa oyle soylemezdi sanırım..
Beriliko17 İlk hamileleiğimde elim hap karnımda gezdim 1 aylıktı hissetmedim ama psikolojik olarak bu dokuz ay boyunca devam etti. Bi sıkıntısı olmayacağını düşünüyorum. Eskiler ayıp olarak algıladığı için uydurmuş gibi geldi bana☺️
imren91 Mucizeeemmmmmm Aksine doktorlar konuşmaktan daha etkili iletişimdir derler okşama için. Ben her akşam seviyorum ve tepki veriyor . 35 haftalığım.
Melikeuurlu Haftadayım. Hep elim karnımda kızımı sevip konusarak geçti. Erken doğum gibi bi riskim hiç olmadı cok şükür. Doktor eşime de banada özellikle onu sevin elinizi hisseder mutlu olur sevgiye tok doğar dedi. Şimdi karnınızı okşayın lütfeenn 🤗🥰
Burcumtlg Bir şey olsa doktorlar muayene de dürtmez 😝 bizim doktor onunla oynuyor bile uyuyor oluyor gittiğimizde dürtüyor rahatsız ediyor falan uyanıyo oda el atıyo 😝😝
busbus35 Zeynepahmett işte laf olcak konuscak bişi bulacaklar illa zaten kimse hamile görmesin maşallah lari var felaket tellalcisi yani cougu 😁
Aynurr16 Mucizeeemmmmmm ben göğüslerin ellenmemesi gerektiğini biliyorum karnımızdaki beebeyide sevmeyeceksek 🤦🏻♀️
Kbr10 Karın sertliğinde ve kasılmalarda ellenmemesi gerektiği söyleniyor normal zamanda değil. Çünkü kasılmayı daha da uyarırıp tetikliyor