Dnzkml Ecrin_nn geçmiş olsun 😔 gittim bugün sorun yok dedi ama yinede progestan verdi onu kullanmaya başlıcam inşallah bi sorun yaşamam teşekkür ederim
Dnzkml 1235 gittim canım şükür bi sorun yokmuş yinede progestan verdi onu kullancam hayırlısı olsun herşeyin
Zarifeasii seymacambayraktar tenteryotten temizledi pumuga döktü iki üç kere tekrarladı baya iltihapliydi dedi evde sabah akşam sende böyle yap rahatlarsın başka türlü gitmez gerçektende öyle evde yapyorum tabi acıyor ama sonra rahatlıyorum
aymira_27 HappyMom Bendede akıntı cok oluyor ve sürekli ic camaşirim islanıyor ve koku yapıyor idrar testi verdim temiz sonucu dedi napıcamı şaştım🤦♀️🤷🤷
Berivanelcii_ Dnzkml bndede oluyordu bebek yerlestıgı ıcın norml doklat etmen gerekıyor dusuk rıskıde olabılır sureklı 3 ay dınlenmen gerek
090714 seymacambayraktar bende ilk keseyi görmek için gittigimde vajinal agızını kontrol edeyim bir hasar varmı dedi akıntı var dedi farklı bir işlemi uyguluyor acaba mantar olsa görürmüydü ki
Duygu-pktli Ebru555 hayır olmadı. 38+2 olduk. Ama doktor alttan muayene yaptı. Ilişki yasak dedi 32. haftadan itibaren. Siz yine doktorunuza sorun. Herkeste farklı olabilir
Karacaesra11 Dnzkml kendi doktoruna danıs canm acildekilerin birsdy bildikleri yok ,normalde geliomus hamilelikte normalmiş ama genede bi danis sen , birde ne olursa olsun fazla ayakta gezme ilk 3 ay cok dikkat et derim ,cnku bennde basimdan gecti