Valla benim normal evlenmeden önce de çok gelirdi akıntım. O zamanlar doktorum bana, ne güzel işte, sağlıklı kadının akıntısı olur demişti. Normal beyaz kokusuz tabi. Şimdi hamileliğimde de geliyor aynı şekilde. Hiç anormal bir durum gibi gelmedi bana o yüzden. Çünkü zaten hep öyleydi. Çok takmamak gerek bence. Kaşıntı yanma koku olmadığı sürece tabi. :)