Betim Ftmsrkn limon da kesiyormuş sanırım riske atamadım. 14 kilo aldım doğumda lu an gebe kalmadan önceki kilomdayım
Betim Ftmsrkn diyet falan da yapmadım emzirdim sadece gitti kilolar.. ayrıca çok da yedim o süt yapıyo bu süt yapıyo dediler ben de yedim yedim yedim 😂😂ona rağmen hepsi gitti düşünün
cloverart Aytenkrsln ilk doğumdan sonra bana şu süt yapıyor ye dediler yedim hem vermesi uzun sürdü hem daha zordu. 2. De bu hataya hiç düşmedim😅 kilo vermek için spor yapmadım abur cubur kızartma böyle şeylerlede aram yok biraz yediklerime dikkat ettim diyebilirim. Ama çocuklar gerçekten çok yoruyordu 2 erkek onlarda sağolsun kilo bırakmadılar herhalde 😂 Bebek için olsun olmasın diye düşünürken spor yaptım 3 ay yapabildim hamile kaldım. Şuan 21 haftaya başladım leslie yapıyorum hergün 30 dk 2 kg aldım henüz😊 Doktorunuz izin verirse tavsiye ederim.
Aytenkrsln cloverart tşk ederim canım ben bir doktoruma danışayım bakalım ne diyecek şimdiye kadar spor yapabilir miyim diye sormadım birdahaki randevumda soracam çünkü gittikçe şişiyorum
KoalasMom Ftmsrkn Tamamen bünyeyle alakalı, 50 kilo ile hamile kaldım 63 ile doğuma girdim sezaryen oldum 1,5 ay sonra 52 kiloya düştüm şu an oğlum 2,5 aylık 50 kiloyum ☺️
Sahika8989 Ftmsrkn hayir cnm dikislerne hc zarari yok. Dikislerin kasik bolgesinde olucak ve senin bagladigin yer bagirsak gobek deliginin altina koyucaksin 40 gun beklet. Benim ikinci gebeligim. Ilkinde karnim asiri buyuktu benim etlerim cok sarkiyodu bana oyle tavsiye ettiler bende oyle yaptim hem yurumen acisinda hemde daha rahat oluykr birde beli lutfen dar bi esofman al inan bana cok rahat ediceksin.
Sahika8989 cloverart bende ilkini yasadim nasipse 10 hafta sonra dogumum tabiki kiz durursa benim karnimda 🤦♀️ benimde ilki cok rahat gecti 2 gund etoparladim kendimi ikinci gun kendim kalkmaya basladim evet birde rahim toparlayici ve anestezi etkisi cok farkli etki yapiyor. Bastirdiktan sonra daha agri oluyor. Ikincide sanirim oyle olur diyorum. Ama insallah rabbim agrisiz sizisiz kurtarsin hepimizi hemencicik toplayalim kendimizi. Vallahi insan korkuyor.
Sahika8989 Ftmsrkn dogumun yakin zaten. Uygularsan iyi de olsa kotu de olsa yaz bileyim bende cnm tammami simdiden hayirli dogumlar dilerim rabbim ikinizide sag salim cikarsin insallah ❤❤