Ftmsrkn canim yemissin ki almissin ☺️ doktoruma hep diyorum hocam yemiyorum ama kilo aliyorum diye bana hep der hayatim yemissin ki almissin yemezsen nasil alcan kapidaki araba ya benzin yuklemezsen kendi kendine dolar mi diye 😁😁
Gercek manada diyet yaparaaniz yani ben diyet olayini pek sevmiyorum sekeri abur cuburu ekmegi kesin, diger porsiyonlarinizi azaltin yeter bence yani gunluk almaniz gereken kalorinin asagisinda alin ve spor ile takviyeleyin zamanla 1 2 diye diye kilolar gidecektir . Evet gobek zor giden bir yer . Bunu illa cocuk dogurunca degil oncesinde de görüyoruz . Benim kilom 75si spor ve dikkat etmeyle 58e kadar düştüm 0 gobek beklentim hic olmadi acikcasi ama su gercekki oncee yanlardan sonra zamanla gobekten gidiyor . Yani her yer gidip göbek kalmiyor . Duzen ve istikrar şart direkt göbek gitmiyir gozuyle bakmayin siz tartida rakamlarin bir bir düştüğünü görün ve ona odaklanın . Zamanla gobeginizin de gitmis oldugunu goreceksiniz . Ve vucutta en zor giden yerlerden biri hatta başı çeken göbek. Spor hocalarim oyle derdi . Bunun sezeryan veya normal dogumla ilgisi oldugunu zannetmiyorum . Karin kaslarimiz biraz gevsiyor olabilir önce gerilip sonra bebek cikinca bu surecte de bol bol mekik cekip sıkılaştırma hareketi yapmak gerekir diye düşünüyorum . Bunlar benim bakış açım yorumlarim . 🤷🏻♀️