mucizemhu ya valla inan ki ben de kendimi ilaç içmemek için zorlayan Bi insanım kendim de hemşire olmama rağmen 😂ama bugün ilk defa içtim ve 10dk içinde geçirdi midemi. Sonra kendi kendime dedim boşuna çekiyormuşuz bu sıkıntıyı. Yani çaresi varken o problemi inadına çekmek bence kendimize eziyetten başka birşey değil bugün bunu anladım yani 😂 İç ilacı 10dkda geçiriyor mis 👌