Zeynoveannesi DlgluSeyda yaa valla ben önceki gebeliğimde 34-35haftalarda çok az yaşadım bu sorunu hemen Bi bardak soğuk süt içerdim geçirirdi. Ama şimdi daha 17 haftalığım anam bende duramaz oldum yanmadan. Geçen gittiğimde söyledim ilaç yazayım dedi ama daha 10dk oldu içeli Bi rahatlama geldi sanki mideme kız bu kadr çabuk mu fayda ediyordu 🤦🏻♀️gerçekten boşuna eziyet çekiyoruz 😂
Mervegnlts Zeynoveannesi Haa senii uyutup yapmışlar öyle bişey olamaz sanıyordum keşke beni de uyutsalardııı😂🤦♀️
Zeynoveannesi Mervegnlts uyutmasalar hayal bile edemiyorum gerçekten çok zor olmuş olmalı 🤦🏻♀️ çok geçmiş olsn vallahi
Fsn26 Zeynoveannesi evet yine de aşırı almamakta fayda var. Multivitamin, demir vs bir sürü ilaç alıyoruz zaten.
Zeynoveannesi Fsn26 GE__ Svdsmz34 Emo1509 DlgluSeyda Mervegnlts Ay kızlar valla ben bu kadr sık içildiğini düşünmemiştim 😂 siizi görünce rahatladım herkes kullanıyormuş diye ne yalan söyliyim 😂Allah hepimize şifalar versin 🌼hepimiz bebişlerimizi sağlıklıca alalım kucağımıza bu rahatsızlıklar gelir geçer elbet 🤷🏻♀️ ay hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum 🌼 Cicilibicili
Svdsmz34 Zeynoveannesi bende kullandm ilk zamanlar banada çok fayda etti günde 3kez kullanabilirsin dedi doktorum
Emo1509 Mervegnlts ne kadarda ayniyiz hatta şuan surubum yani başımda ilk zamanlar kaşıkla içiyordum baktım olmuyor dikiyorum kafaya rennie bağımlısı olmuşuz resmen 😂
Cicilibicili Zeynoveannesi biraz olsun rahatlatıyo beni. Ben çiğneme tableti de aldım. Gece uykudan uyanıyorum bazen mide yanmasına. Atıyorum ağzıma sürekli. Bağımlısıyım resmen 😅
Mervegnlts Zeynoveannesi Aminnn sağlıkla inşallah her daim canım benimm şifalar olsun tüm hamişleree🥰🥰
E_A1121 Zeynoveannesi evet aynı ilaç doktorum yazdı içebilirsin boğazımın yanmasından öksürük krizleri tutuyor içmezsem günde 2 sefer içebilirsin dedi bezen 3 de içiyorum dayanılmıycak gibi oldugu zamanlarda
Zeynoveannesi E_A1121 üstünde günde üç kere yazıyor aslında, demekki üç kere içilebiliyor bana, da bir ölçek rahatlatmazsa iki ölçekte içebilirsin dedi saha bugün ilk defa kullandım bir ölçek içtim bende ama geçirdi hemen 😊
mucizemucize17 Zeynoveannesi evet içiyorum günde 4 ölçek diyo ama o akdar değil en fazla 3 ictim midem her yandığında ictim iyi geldi ama hiç gecmicekmi bu mide yanması 😔😔
Zeynoveannesi mucizemucize17 valla Bi arkadaşım doğurana kadar çekti bu problemi 🙄 o zamanlar bende hiç olmazdı o yüzden anlamazdım ne çektiğini ama şuan çok çok iyi anlıyorum umarım onunki gibi doğuma kadar Sürmez bu problem ama sürse de bi şekilde geçiyor enazından 😂napalım katlanacaz bacım 😂
Zeynoveannesi Eda1201 çok insan kullanıyormuş valla içim rahatladı 👌zaten kullandıktan sonra faydasını10dkda görünce anladım neden herkesin müptelası olduğunu 😂mis gibi de geçiriyor valla 😂
mucizemhu Zeynoveannesi Bende gündüz uyuyup kalkınca bi titreme gelirdi midem ekşirdi boğazım falan kötü olurdu doktoruma anlattım bu ilacı verdi çok rahatsız olursan iç dedi 30 haftalıktı o zaman o amandan beri içmiyordum hatta sürekli eşime geri götür ver eczaneye dedim götürmedi ama burda yorumlara bakınca baya ise yarıyormuş mide yanmasinada iyi geliyormuş Allah razı olsun hepinizden Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı inşallah
Zeynoveannesi mucizemhu ya valla inan ki ben de kendimi ilaç içmemek için zorlayan Bi insanım kendim de hemşire olmama rağmen 😂ama bugün ilk defa içtim ve 10dk içinde geçirdi midemi. Sonra kendi kendime dedim boşuna çekiyormuşuz bu sıkıntıyı. Yani çaresi varken o problemi inadına çekmek bence kendimize eziyetten başka birşey değil bugün bunu anladım yani 😂 İç ilacı 10dkda geçiriyor mis 👌