Cerentali Esil- 36+2 de dün doktora gittim 3 kg olmuştu 🥰 38+2 ye gün verdi benim bebiş kilolu mu ki acaba 🤔🧿
81anne Frutti maşallah herkese söylemeyin rabbim nazardan korusun bebeğinizi ama bi yalnışlıjlık olmasın 37.haftada 3.700 se daha var 4 üstü doğar Allahn izniyle
kubra2608 Frutti doğum şekliniz belli mi?bizimki de iri bi bebek kilosu da biraz fazla olunca normal zorlar dedi doktor daha kanala girmemiş sezeryanı önerdi.
gbayindir kubra2608 bende 36+1 de gittim 3443 gram banada aynısını dedi yanlıs ölcüldüyse genelde bide düsük oluyor 4 kg bile olsa normal doğururuz heralde
kubra2608 gbayindir bende çatı muanesi yaptığında kemik var hafif dedi 4 kilo filan olursa zorlar seni dedi o yüzden bi an önce doğurman lazım kilo almadan dedi ama bizimki hala kanala bile girmemiş🥺sizin müsaitse çatınız doğurabilirsiniz kolayca 😊
gbayindir kubra2608 bana 38 de çatı muayenesi yapacak gibi gel dedi insallah uygunsa deneyecwgım dar sa yapcak bşsey yok riske girmeyelim hayırlısıyla sağ salim kucagımıza alalım🤲🏻
Esil- Benim 37+6da yani 2 gün önce 3200 kilo 50 cm boy dedi ama minyon mu olcak acaba sizinkilerin maşallahı var Allah nazar deydirmesin bütün bebeklerimize🙏🙏🤍
esradgzl Esil- 38+3 te muayene oldum 3800 dedi pazartesi 39+3 oluyrm bakalım kaç dicek herkes kilo alsın ister ben kilo almasın diye yemeden kestim resmen yoksa normal doğuramıcam bu gidişle 😩