svvlgnrt tabiki tum gun suruyor ya bunu hic kimse.anlayamaz inan ben bunun icin gitmedigim doktor kalmadi noroloji,psikoloji,kbb(sinizut filmi cekindim),goz(gozctansiyonu mu acaba?) En son beyin mr cekindim iste. Sorun şu ki kafaya bir seye taktigim zaman yada bir seye uzuldugumde gelen fiziksel bir durum halinengelmeye basladi. Ennson gittigim norolojo doktoru bana cok hafif 5mg buspon yazdi ve daha once aylarca suren bas donmem 1 hafta icinde gecti. Artik gercekten beyinde eksilen hormonlardan kaynaklandigini dusunuyorum ben. Cok zor bir durum Allaha dua et gecmesi icin tum sosyal hayatini etkiliyor ben rapor almadim ustune daha cok calistim unutmaya calistim bas donmesi ile yasmaya basladigin an ve bunu kabullenip kafaya takmadigin zaman (ki bu bazen imkansiz) o zaman gecmeye basliyor. Ama ilacsiz bence cok zor. Uc kez de ilac kullanmak zorunda kaldim ennson buspon cok hafif ve zararsiz olsugunu kesfettim doktoruna danisabilirsin.