Tuba-27 yaşadığınız yerle alakalı demek ki. Bizim burada yeni doğan bir bebeğin işitme vb testleri için, ilk kontrolleri için götürülür. Ayrıca annenin dikişi varsa veya kontrol amaçlı mutlaka doktor muayenesi olur. 40 gün evden çıkamazsın diye eskisi gibi kimse bastırmıyor burada lohusa anne ve bebeği. Kimse alıp avm ye götürmüyor tabi ki ama hava almak için, güneş görmek için evinin önüne bir bahçeye de çıkarılır. 😊