morusevenanne zıbın artı alt her zaman daha kullanışlı oluyor tulumları en fazla 3 kez giydiriyorsunuz birdaha olmuyor tecrübeyle sabit ☺️
Yelek çevrenizdekiler örmüştür illaki hem onları kullanırsınız hemde orta kalınlıkta 5 6 adet yeterli olur şimdilik.
Biz hep battaniye ile çıkmıştık dışarı ama battaniye çok zor oluyor asttonot mont en güzeliii ama kesinlikle nüyük alın biraz onuda.
Yenidoğacak bebeğe uyku tulumu şart değil bence. Ama eviniz zor ısınıyorsa alabilirsiniz.
Patikli alt ilk 2 aylık dönemde çok gerekli bence ben 2 ay hep patikli kullandım. Daha sonra patiksize geçtik. Patikli alt, zıbın, ağız mendili, ikili takımlar enn gerekli olan şeyler. Sağlıkla alın kucağınıza 🥰