Zeynepemreçizdim maddi durumunuz yoksa diye eklemiştim aslında virgülden sonrasını niye okumadınız ki🙃hanfendi kırılmasın diye üstü örtülü bilgi verdim,eğer durumu yoksa bunu buraya yazmak istemeyebilir ama en azından bilgisi olsun yoksullara ücretsiz avukat hizmetini herkes bilemez sonuçta dimi adliyede baroya gitsin diye minik bir yol çizdim.gidip arzuhalciden saçma sapan dilekçe yazmasın diye yazdım.herkesin avukata verecek parası yok siz bilginizle aydınlatın hanfendiyi bana cevap yazmışsınız ama hanfendiye yol çizmemişsiniz,alay edene kadar evet böyle bir hizmet var ama şartları var diye belirtmeniz bir avukat hanıma daha çok yakışırdı