Baybymucize canım bende kurtaj oldum 1 sene oldu kalamadm 4 ay korunduk sonra pıhtılaşma testi yaptırdım sonra denemeye basladim sonra öğrendim ki tsh im yüksek cıktı böyle bişeyim yoktu strese bağlıymış 2 ay ilaç kullandim düştü şimdi ilacı bırakacaklar sürekli düşük çıkıyor bu yüzden dediler hamile kalamazsin ama 3 aydır kalamıyorum piskolojik olarakta yıpratıyorum yoruldum artik ayın 12 sinde tam bir sene olucak artık kalamicam gibi geliyor ama seni görüncede umut oldu sanki