Mombaby64 o test ayrı şekilde yapılıyor genetik bölümü yapar özel hastanelerdede labaratuvar da alınır kan ilgili başka yerlere gönderilir ona göre sonuç gelir ilk gebelik diye muhtemelen doktorun sana test yapmak istememiş benim doktorumda istememişti sonra başka doktora gittim yapıldı test pıhtılaşma çıktı şuanda da oksapar iğne kullanıyorum burada çok kişi böyle ama tavsiyem ikinci üçüncü düşüğü beklemeden önlem alman