mercimeginanne Krizantem_ aynen arkadaşımda dal gibiydi o haftalarda leblebi yutmuş solucan gibiydi 😂😂😂
Dilaraa06 Dilara06 16+6 cıktı benim biraz belli oluyo, hareket hissettinmi hic minik minik kıpirtilar hissediyorum ben 🥰
Huri54 Dilaraa06 ben artık çok sık hissediyorum 15+3 te ilk hissettim sabahın köründe kıpraşıyor bi de gece yatarken 😂 annecim biz uyuyoruz sende uyu diyorum 🤭😂
12345baby Dilara06 18+1 oldum kazagimi kaldırsam belli oluyor ama normal olarak sanki hamile değilim gibi 😂
Dilaraa06 Huri54 ben çok sık hissedemiyorum ama hissettiğim zaman da çok hoşuma gidiyo bende ilk 15 haftada hissettim bu hafta da bir kaç kez hissettim artık büyüyorlar bundan sonra ki süreç de çok daha net hissederiz artık 😂
Huri54 Dilaraa06 evet çok sık baZen hissediyorum bi kaç kez pıt pıt vuruyor Canımın içi ya çok güzel bir his 😍
Dilaraa06 Huri54 Rabbim isteyen herkese nasip etsin insaalah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🥰 kilo durumun nasıl ben en son 4 kilo almıştım braz hızlı gidiyo gidiyim 😑
Huri54 Dilaraa06 bende 4 kilo aldım 😁 bence hızlı değiliz ya öyle deme 🤭 51 le hamile kaldım 55 kiloyum şimdi Rabbim isteyen herkes nasip etsin evlat Sahibi olmayı bize de anneliği tattırsın evlatlarımızı kucağımıza sağlıkla alalım inşallah 🧡😍
0znur Bsk-12 Uygulamadan okudum bende 21 haftalikken 4 ay 3 haftalikmis 22 haftalık olunca 5. Ayını doldurmuş oluyor
Dilaraa06 Huri54 en azindan biraz etimize dolgun olalım demi bende 54 ’le hamile kalmıştım 58 oldum azıcık tombisleselim bide cinsiyeti ögrenebileydim alisveris yapmak için sabirsizlaniyorum 😂
Huri54 Dilaraa06 ben öğrendim 14+1 de 🤭 oğlum oluyor değişmedi inşallah sende yakında öğrenirsin bence hamile dediğin tombik olur 😂
Zeyyno_ Dilara06 Benm 5-6.ayda çıkmaya başladı ama yemek yersin göbeğin şişer ya o şekilde 7.ayımda belliydi Hamile olduğm 🥰🥰🧿🧿🤲🤲🙏
ayseeerl13 Zeyyno_ benimde 7 ye giricem haftaya hamile oldugum yeni belli oluyor birtek ben değilmişim :)
Dilaraa06 Huri54 ya ben gittim bi kız dedi bi erkek dedi sonra bi acillik oldum orda ki kız dedi kafam çorbaya dondu acaba hangisi doğru diyo 😑
Beyza-nur21 Dilara06 https://hizliresim.com/QnXd6x 23+4😁 ilk gebelik ve dışardan oynadığı rahatça belli
Yasom Bende 17+2 günlük hamileyim azda olsa çıktı minik 👶çok güzel yavaş yavaş büyüyecez inşşş miniğimle..👶🏻👶🏻👶🏻