yasemin333
Evet alıyorlar sıkıntı olmuyor yarım saat falan sürüyor çok sakin bi doktor görmen lazım kibar benim oğlan yüzünü göstermedi 20 dakika falan aşağıda yürüdüm tekrar baktı 10dakikada öyle bakmiştı benim eşimde ilk defa ultrason da gördü İmran Hanım odaya almıyordu kimseyi