yasemin333
Teşekkür ederim canım benim iyileştim tat ve koku hala gelmedi 14 gün oldu karantınaya alınalı çok kötü birşey tat alamamak psikolojik olarak çok yaralandım yeni yeni toparlanıyorum çok şükür kimseye birşey olmadı haftaya Urfa’ya geleceğim Allah izin verirse eşim gelip alacak Urfada test yaptıracağım🤲🏼🤲🏼