incikinannesi M92 15 hafta olduk bizde bugün sata göre 15+4 ama ultrason geçerliymiş. Hafif karnımda kasıgımda ağrılar oluyor bel ağrılar öğürmeler ama bugünlerimize şükürler olsun 💜
M92 Esrasozler hilaal2002 evet bağırsak atması gibi oluyor ilk zamanlar zaten her dk yapmaz genelde yatinda oturunca dinlendiğin anlarda 🤗
Gul_mom Biz de 15+3 olduk çok şükür. Bizim de kızımız olacak inşallah. Sağlıkla alalım bebislerimiz kucağımıza 🥰🤗
M92 Gigy icinizi ferah tutun hepsi aynı olacak diye birşey yok sağlıkla kulağınıza alırsınız inşallah.
Taze-Anne28 16 haftalığım ufak sıkıntılar oluyor ama çok şükür iyiyiz. Hergün yürüyüş yapıyorum birde yogaya başlayacağım. Çarşamba kortolde cinsiyeti öğrendik. Rüyalarım hislerim doğru çıktı kızımız olacak 😊 ipek ismini düşünüyoruz. Geçen haftalar kabızlık sorunu yaşıyordum ama çok şükür bitti gibi. Sabah aç karna bi kuru kayısı yiyorum onun faydası oldu sanırım. Birde elmalarla aram iyi. Ne zaman sağlıksız bir şey yesem vicdan azabı çekiyorum sizde de öyle mi 😌
elediyebiri hilaal2002 ordan gecen damarlar olabilir :) Bana da basta Öyle olmustu 🙈 Ama Simdi Resmen hissediyorum. Gerci esim daha tam hissedemedi. Ben tekme atti falan deyince bana kiziyor sen beni kiskandirmaya calisiyorsun diye 😂😂 sende 2 haftaya kalmaz böyle icinde pat pat seyler hissedersin.
hilaal2002 elediyebiri hahah babalar da cok merak ediyor da iştee :) valla bir an evvel hissetmek istiyorum acaip bi duygu
mucizemm_3 Bizde 16+3 olduk erkeğe benzetmişti ama kesin değildi yatın cinsiyetimi öğrenip 3 lü testi yapacağız bakalım hayırlısı bende sanki hissettim gibi ama emin olamadım. Kasığıma çok kramp giriyor unutmazsam yarın dr soracağım
Alizade_16 M92 bizdə 15 haftalığı, her şey iyi yalnızca öğümük dışında bişey yok, bazen minnak kasıklarımda sancılar oluyor, bide yediymi hazm edemiyorum bu sorunların dışındaniyiyiz çok şükür 😍❤ siz nasılsınız? Nasıl gidiyor?
Zhrblt elediyebiri bende 14 e girdim canım hareketlerini nasıl hissediyordun 14 de bide ilk gebeliklerde 16 da felan anca deniliyo acaba senin ilk gebeliğin mi😊
Yenianne001 elediyebiri 14. Haftada ilk gebeliğiniz ise hissetmeniz imkansıza yakın. Çünkü henüz çok küçükler net olarak 18-21 arası başlar. Ben 16+3 henüz hissetmedim. O ara sıra hissettiklerimiz bağırsak hareketi, gaz hareketi