BraTurgut canım gittinmi doktora?ben gidip geldim dahiliyenin yaptığı açlık tokluk sonuçlarım iyi çıkmış normal şekerinde yok gebelik şekerinde yok ama tedbir alalım bir ay boyunca kahvaltıdan sonra ölç dedi makina aldım parmaktan kan alıp sabahları ölçüp yazıcam bir ay sonra kontrole gelirsin bakarız dedi sen naptın ❤