alimveannesi Kizlar seker yuklemesi nasil yapiliyor sekerin varsa ne gibi birsey uyguluyorlar hic bi bilgim yokda ogrenmek istiyorum doktorum haftaya yapacakmis
znurstnKaraca alimveannesi aç karnına kan alıyolar canım sonra gazoz gibi tatlı bişey içiyosun sonra kan alıyorlar daha sonra bidaha kan alıyorlar birer saat arayla bu sonuca göre bi değerlendirme yapıyo doktor
AyeHakanKrk alimveannesi ben bu hafta açlık tokluk şekerime baktırdım. Sonucuna göre şeker yüklemesi yaptırıcaktım ki iki değerimde düşük çıktı o sebeble yaptırmıcam doktorum dedi zaten yüksek çıksaydı bile yapılacak tek şey diyet tatlı karbonhıdratlı gıdalardan uzak durmak. Ama sen yine de tatlıyı abartma dedi
Ades BraTurgut ben bugün yaptırdım canım açlık 95 altı 1.saat 180 altı, 2.saat ise 153 altı olması gerekliymiş normali buymus
BraTurgut Ades benim açlık 97 1. Saat 200 2 saat 140 sonuçlarım yüksek oluyor biraz dimi daha sonuç için doktora gidemedim pazartesi gideceğim
znurstnKaraca BraTurgut ikiside sınırın üstünde çıkmış 😔doktorunuz dahiliyeye yönlendirdimi?benimde ilki 192 çıktı ikincisi 130 çıktı ilki yüksek olduğu için açlık tokluk kan şekerime bakıldı şükür iyi çıktı bakalım pazartesi doktora gidicem neler söylicek
znurstnKaraca BraTurgut bu arada hamur işi tatlıyı kesmeniz gerekiyor ben birkaç haftadır yedim biraz sanırım ondan yüksek çıktı benimde
Ades BraTurgut benimde açlık 79 geldi 2. si 150 3.sü 117 geldi Bnde Pazartesi günü dr a göstereceğim ama degerlerin nasıl olması gerektiğini sormuştum ona göre söyledim sizede 2.si biraz yüksek oluyor bu durumda
BraTurgut znurstnKaraca ben tatlıyı biraz fazla kaçırdım sanırım o yüzden böyle oldu çünkü 2 ay öncesinde yaptırdığımda birşey yoktu😏
znurstnKaraca BraTurgut benimde öyle sanırım herşeyi aynı yapmışız🤦🏻♀️🤦🏻♀️Şu 1 aydır biraz abarttım🤷🏻♀️
znurstnKaraca BraTurgut canım gittinmi doktora?ben gidip geldim dahiliyenin yaptığı açlık tokluk sonuçlarım iyi çıkmış normal şekerinde yok gebelik şekerinde yok ama tedbir alalım bir ay boyunca kahvaltıdan sonra ölç dedi makina aldım parmaktan kan alıp sabahları ölçüp yazıcam bir ay sonra kontrole gelirsin bakarız dedi sen naptın ❤
Esmaaa Canım ben saglik ocaginda acligima baktrdim 87 idi. Dr a gttim yapalim ne olursa olsn dedi inatlasmak istemedm.yaptrmak istemiyodum da.sbah ac gttim 8 tup kan alndi ne icn bilmiyorm.snra gazoz gbi gazsiz ama nasl sekerli bi icecek verildi 75 gr.kndime ictikten sonra gelemedim.basimda bi agri .birde bi saat sonra kan verilcek .snra bi saat sonra yine kan verilcek.bna fena uykuda yapti .ki boyle olacagini bekliyodum.keske yaptrmasaydm.bi an da ac sekerli seyi icersen tabi yukselir.bn sekeri kullanmiyorm sekerli seyleri bebegimde sevmiyo bulanti yapiyo daha kötu oldm.sen bilirsin yinede [bilinmeyen]
BraTurgut Esmaaa bir anda şekerli suyu verdiler 200 çıkması normal tabi canım bende çok kötü oldum tek başıma gitmiştim birde kusucam ama baştan içiricekler diye onuda yapamadım
Dilekveuzum Son zamanlarda çoğu doktor şeker yüklemesini önermiyor. Direk şeker koması bebeğe ve anneye çok büyük zararları olabiliyormuş. Zaten sonradan çıkan şeyler hep tehlikeli, annelerimizin zamanında hiçbiri yoktu ve turp gibiyiz 😂 bende yaptırmayacağım
Esmaaa Bi anda icersen birde bi saat arayla bekleyip kan verirsen tabi beynim uyustu.cok kotu.bn kesnlikle pismanm canm.cok zor dayandim aglayacktim sinirden .birde mide bulantisi.sonuclari yarin gotrcem dr inatlasti yapti bakalm ne diycek. BraTurgut