Ben de 40 gün önce düşük yaptim ve kalan parçaları kürtajla temizledi doktor. 3 ay gebelik düşünme dedi. Bugün adet oldum, bazı doktorlar 2 ay süre yeterli diyorlar bazıları 1 adet yeterli diyorlar, kafam çok karıştı, geç kalmak da istemiyorum aynı şeyleri tekrar yasamak da..