Bebislerim Ben 10 haftalik İkizlere hamleyim. .. Genelde ikizlerin erken dogduklari söyleniyor bakalım bize nasıl ve ne şekilde nasip olacak ...Rabbim sağ sağlım kucağıma aldirsin inşallah...deneyimlerinizi ve fikirlerinizi paylasirsaniz sevinirim
deletedmom43 Bebislerim Aynıymışız 🙂 Bende ikiz bekliyorum. 9+6’dayız. Beni de erken doğurursun diye korkutuyorlar
deletedmom204 Bende 8+4. 25 aralik dogum gorunuyor ama bilemiyosun tabiki... nasil gecer bunca ay bilmiyorum gercekten..
Selinbulutcu sudamlasi bu haftaya kadar bulantım oldu istifra hiç etmedim şükürler olsun. 🙏🏻 Ama bu haftada baş ağrısı başladı işte😞 Sizin ki nasıl
Bebislerim deletedmom43 evet ya 36 yi zor görürsün diyorlar😕inşallah güzel güzel zamanina kadar tasiriz ☺
sudamlasi Selinbulutcu benm bulantılarım 6 haftalık ken başladı en fazla dört beş defa çıkarmışımdır çok şükür gına gelcek kadar kusmadım. Bende de baş ağrısı çok üç gündür ağrıyo
Bebislerim Selinbulutcu başağrısı mahfediyor bulantı ve yanma da piyangosu oluyor😑doktorum bu haftadan sonra geçer dedi.. inşallah haklı cikar☺
Honeybaby Selinbulutcu benimde mide yanmam aşırı olmuştu, o sıralar meyveli soda içiyordum bi kaç kerede gazoz içmiştim onları tamamen kestim bide kızartma türü yemedim kendiliğinden hafifledi.
Bebislerim Honeybaby bana asitli şeyleri yasakladı ..Doktorum. sadece arada mineralli su icebilirsin dedi
Gokdem SevimErcis aynıyız 🙈 takatim kalmamış durumdayım artık bulantıdan. 1,5 aydır sürekli bulantı kusma halindeyim. Ne zaman geçecek acaba 😑
Honeybaby Selinbulutcu normalde yağlı şeyler yemem ama o sıralar görümcemlerde yemek zorunda kaldık yemekleri eşimin ailesi oradaydı ben mide yanması kusma vs çok kötü oldum. Meyve yiyebiliyorum rahat rahat. Bide erikte çok mide yakıyor
Selinbulutcu Honeybaby aa evet erikte özellikle sabah yanarak uyanıyorum. Cinsiyet nezaman belli olacak doktorunuz ne zaman çağırdı 😍
Honeybaby Selinbulutcu 10 gün sonra 2li tarama için gideceğim bişey söylese keşke cinsiyetle ilgili. Sağlıklı sıhatli olsunda hepsi kabulüm ama şu merak beni delirtiyor 😄
Selinbulutcu Honeybaby bemde 30mayıstq gidicem ikili test için. Tahmini cinsiyet söylücem dedi. Ama tüm arkadaşlarım bu doktora gitti ve hepsinin kini tutturdu 😬😬 o yüzden merakta ölücem bemde. Ama içime doğan erkek en baştan beri 😂 Tabi öncelikle sağlıklı eli yüzü zekası yerinde çocukşarımız olsun inşallah. Şu mübarek günlerde
Honeybaby Selinbulutcu benimde içime kız doğuyo ama hayırlısı bakalım ❤❤ Ahhh ahh cinsiyetini ögrendikten sonra daha keyifli geçer hamilelik. Bebek eşyalarını görünce içim gidiyo belirsiz olunca bişey alamıyor insan 😄