Selamlar hanımlar bende 6+6 haftamdayım. Cuma günü kalp atışını duymaya gidicem inşallah. Hafif bulantım çok fena göğüs hassasiyetim var sanki morarmış gibi her tarafı. Hafif bel ağrım oluyor arasıra. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız. İlk bebeğim olacak inşallah. 3. Gebeliğim korkuyorum biraz ama hayırlısı olsun.