hafsa0211 bence almayın ondan . Bende aynısını aldım hiç memnun değil elyafı az ince bişey bacak arasına koyunca yapışıyo bacaklar gene . Bel desteği desen yok ince çünkü belini yaslayabilceğin bi hacmi yok . Ben almıştım bundan 2-3 ay önce iade etmeye üşendim diye duruyo kenarda . Elyafını yastık yaparım diye bekletiyorum😂