AselMavii @Sevdae Maşallah maşallah keşke bende öyle olsam 😇 ben serumluk bile oldum çok özeniyorum rahat hamile geçiren annelere 😚😇
Sevdae AselMavii canım şimdilik bişey yok ama belki ilerleyen zamanlarda olur bünye meselesi hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Allahım 🤲🤲
ozgeerbas Sevdae bana içte 3 ayından sonra kusmaya başlarsın diyolarda valla hiç olmadı ama çok duygusal yaptı herşeye ağlamaya başladım. Ailemi çok özlemeye başladım☹️
Melisaa55 Sevdae Aynen canım yemek yiyemiyorum hiçbir şekilde 16+1 haftalık olduk çok hafif işte tavukla etten tiskindim bu süreçte 😔
Merve_Sa Sevdae bende 8+5 hiç belirtim yok sadece halsizlik uyku var bende stresleniyorum belirtim yok diye ama yalnız değiliz ve şanslıyız sanırım 😊
Sevdae Merve_Sa Aynen canım Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin şanslıyız çok şükür ama değişebilir de sonradan başlayanlar da varmış
ozgeerbas Sevdae Ailem istanbulda ben çorludayım çok uzak sayılmaz arabayla 1 buçuk saatlik ama insan bilmediği şehire gidince ailesini çok arıyor. ☹️
Sevdae Yrnokty53 Demi insan kendi kendine nazar daha çok ediyor geçer inşallah sağlıklı olsunlar da 🤲
Sevdae ozgeerbas Aynen canım öyle orası tabi olsun canınız sağolsun inşallah yakın yerlerde oturmayı da nasip eder allahım
Sevdae fethiyeli48-48 canım insan bi yandan şüpheleniyor çok değişik duygulardayız dediğimiz dediğimiz tutmuyor olsa ayrı olmasa ayrı yani 😅😅
fethiyeli48-48 Sevdae diyorum iyi mi acaba hani önceden biraz kasıklarımda kramp oluyordu diyordum heh normal bu şimdi o da geçti bulantı da cok şükür hiç olmadı9+5 durumlarım suan böyle inşallah iyilerdir sağlıklılardır